Zaterdag 7 februari 2015 - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jacqueline Doodeman - WaarBenJij.nu Zaterdag 7 februari 2015 - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Jacqueline Doodeman - WaarBenJij.nu

Zaterdag 7 februari 2015

Door: Dag van aankomst

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

08 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Het is half 8 s'morgens en ik ben aangekomen bij Janaka thuis. Poeh best moe nu, maar ineens staan daar alle andere vrijwilligers voor mijn neus. Het is ontbijt tijd. Helemaal leuk om meteen iedereen te zien.

Het valt onmiddellijk op dat ikbij lange na dus niet de oudste ben.
Ik onthouden ook niet meteen alle Namen maar dat komt vast goed. Hersenen werken nu echt op halve kracht. Janaka zegt dat we even Annemarieke wakker gaan maken, want bij haar logeer ik 1 nachtje en dan krijg ik mijn eigen kamer. Hé die naam ken ik. Zij is Nederlands en komt ook vanuit Pure Volunteer. Helemaal leuk. Koffer naar binnen, gedag zeggen, opfrissen naar beneden voor t ontbijt. Annemarieke had afgesproken om met Sebastiaan ....een jongen uit Chinavan 17 jaar naar het strand te gaan en of ik meeging. Prima lijktmeleuk dan slaap ik wel op het strand.

Wij met de Tuk Tuk eerst naar het Nederlandse fort. Dat heb ik vorige week nog bij Wie is de Mol gezien, dus helemaal leuk om daar te kijken.
Sebastiaan een echte Hollywood jongen hihi oftewel een Diva wilde toch ook eerst wel even lunchen en winkelen. Sebastiaan is overigens een suuuuuuper schatje hoor. Ik lig helemaal in een deuk met en om hem.

Na het fort, het winkelen en de luxe lunch in de vorm van gamba's met rijst en een salade gingen we, wederom met de Tuk Tuk, naar het strand.
Annemarieke ging het strand op en Sebastiaan en ik zijn bij een Spa terecht gekomen en hebben een full body massage genomen. Mijn arme ruggetje was hier best aan toe na de lange reis en mij laatste voorbereidingsdagen.;-)
Op het strand was het super gezellig en gelukkig kan je hier dus toch in je bikini op het strand liggen. Er zijn met de Tuk Tuk diverse toeristische stranden te vinden en ik ben blij dat ik dus niet in mijn kleding hoef te zwemmen. De golven zijn heeeel hoog, de stroming gigantische sterk en het is binnen 3meter heeeel diep, hihi dus diverse malen onderuit geslagen en het zand zit overal en vooral daar waar het niet hoort. Op het strand zijn ook Sarah(26) uit Nieuw Zeeland, Roelie(28) uit Zwitserland, Mary(54) uit Engeland, Anelie (53) uit.......Iig een Engels sprekend land en Pippa (57) uit???? Om 18:00uur met hun naar Flamingo gegaan o daar een cocktail te drinken. Gérard(63) uit Nederland en Nadia (42) uit? Kwamen daar ook naartoe en daarna zijn we naar een vis BBQ gegaan als afscheid voor Nadia en Pippa die morgenochtend weer vertrekken.

Om 2 uur naar huis. Iedereen was er wel klaar mee voor vandaag en morgenvroeg op omdat ze een fietstocht gaan doen. Do you wwanne join us Jaclin vraagt Sarah. Super leuk uiteraard. Mijn collega's leren kennen en alvast wat van het land zien. Ik hou der van. Met Annemarieke na zitten kletsen en ineens is het half 1 's nachts. Hmmm we gaan slapen. Morgen om 7 uur de wekker. Slaap lekker allemaal.

  • 08 Februari 2015 - 13:24

    Elly:

    heerlijk jacky om het te lezen!! Fijn dat je meteen actief van alles kan zien en doen. En gelukkig heb je je bikini toch meegenomen, haha.
    Denk aan je rug, kus


  • 08 Februari 2015 - 13:41

    Mireille:

    Wauw ik wist niet dat je "gewoon" op vakantie ging :-)
    Beetje strand, gamba's eten, massage en vis BBQ. Klinkt goed.
    Lekker hoor! Leuk al die verschillende mensen. Denk om je rug!

  • 08 Februari 2015 - 13:43

    Mireille:

    Ehm... Waarbenjijnu lijkt niet te weten waarjijnubent? :-)

  • 08 Februari 2015 - 14:44

    Maltie:

    Volgens mij heb ik net gereageerd op Rik zijn naam haha. Klinkt allemaal super Jacq ben blij dat je het helemaal naar je zin hebt. Leuk zo'n blog en verheug me alweer op de volgende xxxx

  • 08 Februari 2015 - 15:50

    Paula De Bruin:

    Klinkt allemaal als een heerlijke vakantie.Ga je ook nog werken?(grapje)
    Wat zul jij slapen zeg..Hoe hou je het vol?
    Kan niet wachten op je verslag van de fietstocht..Jij gaat mooie dingen zien allemaal!!!
    Dag meisje,,tot het volgende verhaal..
    knuffie van mij Paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Ik ben een vrouw van 50jaar met een zoon van 23jaar en ga nu vrijwilligerswerk doen in Sri Lanka

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 4772

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Mijn eerste vrijwilligers reis

06 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Vrijwilligerswerk Sri Lanka

Landen bezocht: