5 februari 2015 De dag voor vertrek - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Jacqueline Doodeman - WaarBenJij.nu 5 februari 2015 De dag voor vertrek - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Jacqueline Doodeman - WaarBenJij.nu

5 februari 2015 De dag voor vertrek

Door: Jacky2015

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

07 Februari 2015 | Nederland, Landsmeer

Pfffff eindelijk is het zover. Mijn laatste dag thuis en dus gigantische stress. Alhoewel ze om me heen zeggen dat ik lief ben vandaag. Pfffff zo voelt t ff niet. Wasmanden zijn leeg. Blog is aangemaakt. Ziektekosten geregeld etc etc. Nu mijn koffer verder ingepakt en Pfffff klaar of?????

Buurtjes nog ff op visite en ja hoor ik kan mijn bed in. Om 7 uur op en naar Schiphol. Kaya nog even uitlaten en jaaaaaaa hoor heeeel fijn ....die muts loopt leuk nog even weg en dat terwijl ik een heel rondje park met haar heb gelopen. Snel terug naar het park, maar ze is natuurlijk veeeeeeel te snel. Ik hoor dat ze richting het Ilperveld liep. Snel naar huis en de fiets pakken en opzoek. Pfffff gelukkig redelijk snel gevonden en nu kalm en lief blijven tegen haar. Pfffff geloof me ik kook nu van binnen. Stomme muts. Denkt ze een beter huis te vinden oid, maar goed ze is er en nu echt mijn bed in. Alleen de ramen niet meer gelapt en Passie zijn overhemden niet meer gestreken. Verder is werkelijk aaaaaalles geregeld.

  • 07 Februari 2015 - 18:45

    Mireille:

    De ramen niet gelapt? Jacq toch... en terwijl ik dit typ denk ik "zou je in Sri Lanka uberhaupt ramen hebben"? Ik weet het niet.

    Ik weet wel dat ik gisteren op vergadering in het gemeentehuis van Amsterdam met 2 gesprekspartners zat die per ongeluk op de home page klikten van hun pc toen ze een presentatie wilden openen en daar "Sri Lanka" op hadden staan. Ik heb dus spontaan verteld dat mijn vriendin slash exschoonmoeder slash te moeilijk :-) naar Sri Lanka reisde op dat moment. Voor vrijwilligerswerk. En ze gingen los over hoe mooi maar ook arm het er was.

    Ik ben heel benieuwd... en hou me vast aan dat het er heel mooi is en dat je er iets nog mooiers gaat doen, en dat je op jezelf gaat passen.

    Pas is groot en kan ons altijd bellen als er iets is. Geen reden om niet vreselijk te gaan genieten. Ik zeg doen dus! Tot de volgende blog... x

  • 07 Februari 2015 - 18:52

    Maltie:

    En nu veilig aangekomen

  • 07 Februari 2015 - 18:58

    Maltie:

    Ging iets fout haha. nu lekker genieten ben wel benieuwd naar je verhalen. Denk aan je ruggetje dikke kus xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Ik ben een vrouw van 50jaar met een zoon van 23jaar en ga nu vrijwilligerswerk doen in Sri Lanka

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 4785

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Mijn eerste vrijwilligers reis

06 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Vrijwilligerswerk Sri Lanka

Landen bezocht: